HE
#

Play Video

#

# #
Efir cards portfolio 16
# # # # # #

קלפי אפיר

פיתוח משחק
מיקור חוץ של IT
חנות מקוונת
#

פלטפורמה לאוטומציה של תוכניות נאמנות EFIR

EFIR הוא סטארטאפ חדשני של חברת Avada Media שמטרתו להפוך תוכניות נאמנות לאוטומטיות. זה עוזר לעסקים להשיק מערכות בונוס מותאמות אישית ומנוהלות באמצעות כרטיסים וירטואליים.

יתרון חשוב של EFIR הוא היעדר הצורך לשאת את הכרטיס פיזית או להתקין תוכנה נוספת לאחסון שלהם. משתמשים רק צריכים להוסיף כרטיסים וירטואליים לארנק Apple או Google Pay שלהם, כך שהם תמיד נגישים בקלות.

למה השוק צריך EFIR?

השוק מתרחק בהדרגה מכרטיסי נאמנות מפלסטיק, ויש לכך סיבות רבות:

  • עיצוב משעמם. הצרכן של היום לא רוצה להשקיע זמן במילוי טפסים בקופה או במתן מספר טלפון למוכר.
  • לא נוח לשימוש. קונים רבים הפסיקו לשאת עמם כרטיסים ומעדיפים עסקאות באמצעות סמארטפון.
  • חוסר שקיפות. פלסטיק אינו מספק מידע, כך שהלקוח לא רואה את מספר הבונוסים שנצברו או כמה כסף הוא חסך. כתוצאה מכך, הערך של תוכנית נאמנות כזו אובד.
  • עלויות ייצור גבוהות. היצירה וההפצה של כרטיסי פלסטיק יקרים לעסקים, ובהתחשב בתשואה הנמוכה שלהם, כדאיות השקעות כאלה היא שאלה גדולה.

שירות EFIR מציע גישה חדשה להשקת תוכניות נאמנות. זה עוזר ליזמים ליישם במהירות תוכניות נאמנות יעילות וגמישות שניתן להתאים לצרכים של כל קהל יעד.

עבור הצרכן, הכרטיס הווירטואלי של EFIR הוא כלי נוח לאינטראקציה עם המותג האהוב עליו. הוא מציג מידע עדכני על בונוסים שנצברו ועוזר לך לחסוך. כמו כן, ניתן להנפיק אותו במהירות בסמארטפון שלך ולהשתמש בו במהלך עסקאות ללא כל תוכנה נוספת. קצת מאוחר יותר, נדבר בפירוט על כל היכולות של כרטיסי EFIR, אך לעת עתה נשקול כיצד עבר תהליך פיתוח השירות.

# #

טכנולוגיות

python
skill-icons_css
HTML
swagger
efir cards in phones-min

בחירת קונספט ובדיקה

רעיון אחד לא מספיק כדי להשיק סטארט-אפ, אפילו רעיון מבטיח. לכן, בשלב הבא, היינו צריכים לבצע הוכחת קונספט. בשביל זה אנחנו:

  • בוצע ניתוח יסודי של השוק.
  • אספנו רשימה של תכונות.
  • בחרנו את הצמתים החשובים ביותר לפרויקט, כמו אינטגרציות עם ארנקי Apple ו-Google Pay, הודעות דחיפה, הודעות דואר אלקטרוני, ולאחר מכן הכנו עבורם אבות טיפוס.
  • POC פותח - הוכחת קונספט.

תכנון ועיצוב

לאחר הוכחה מוצלחת של הרעיון, הצלחנו להתחיל בביטחון בעיצוב ממשקים, UX ופונקציונליות. גם בשלב זה, חקרנו וקבענו כיצד יעבוד מודול התאמה אישית של כרטיסי ההנחה.

כתוצאה מכך, קיבלנו אב טיפוס אינטראקטיבי הממחיש את ההיגיון של העבודה ואת המאפיינים העיקריים של הפלטפורמה, ולאחר מכן יצרנו את התיעוד הטכני של הפרויקט.

כדי להגביר את נוחות השימוש בשירות, חילקנו את הפונקציונליות שלו לאתר הראשי ולחשבון האישי של המשתמש, מה שמבטיח אינטראקציה יעילה יותר עם פונקציות הפלטפורמה בהתאם לצרכי הלקוח.

  • אתר הפלטפורמה מכיל את כל המידע הדרוש ופותר משימות שיווקיות.
  • חשבון אישי - חשבון אישי פונקציונלי בו יכולה החברה לפתח תוכניות נאמנות ייחודיות, להתאים אישית ולהנפיק כרטיסים וירטואליים, ליצור אינטראקציה עם הקהל באמצעות ניוזלטרים ולעקוב אחר אנליטיקה.

פיתחנו עיצוב ממשק משתמש אטרקטיבי המדגיש את האינדיבידואליות והסגנון הייחודי של שירות EFIR. תשומת לב מיוחדת הוקדשה לנוחות ואינטואיטיביות של הממשק, כך שהעבודה עם הפלטפורמה אינה מעוררת שאלות ונוחה לכל המשתמשים.

Efir website 1-1-min

תוצאה: איך EFIR עובד

הרעיון המרכזי של EFIR היה ייחודיות. הפלטפורמה צריכה להפוך לכלי נוח, זול ויעיל שניתן להשתמש בו בכל קנה מידה של עסקים. כדי להשיג מטרה זו, יצרנו הרבה פונקציונליות ודאגנו שה-UI יהיה פשוט ומסוגנן ככל האפשר.

אנו מספרים לך בדיוק כיצד יושמו המודולים ואילו משימות הם מבצעים:

רישום וחשבון אישי של החברה

הדבר הראשון שצריך לעשות כדי להתחיל לעבוד עם הפלטפורמה הוא לרשום את החברה במערכת ולעבור אימות באמצעות מספר הטלפון של המנהל. זהו צעד חשוב המאפשר לך להבטיח אבטחת סייבר אמינה של נתונים, מכיוון שבעתיד EFIR יאחסן נתונים אישיים של לקוחות.

יצירת כרטיסי נאמנות

מיד לאחר הכניסה, תוכל להמשיך וליצור תוכנית נאמנות. והצעד הראשון בדרך זו הוא יצירת כרטיס הנחות ייחודי וממותג.

ב-EFIR, סיפקנו 4 תבניות כרטיסים עיקריות:

  1. לאלו המוזלים יש אחוז הנחה קבוע.
  2. הנחה עם צבירה - גודל ההנחה משתנה אוטומטית, בהתאם לכמות הכספים שנצברו בכרטיס.
  3. Cashback - חלק מהכסף שהוצא מוחזר ללקוח בכרטיס ההנחה.
  4. חותמת - הלקוח אוסף חותמות, הניתנות לו לצורך ביצוע פעולות שנקבעו מראש. כאשר הוא צובר את הסכום הנדרש, נותנים לו בונוסים או הנחות.

יצרנו את המודול ליצירת כרטיסים וירטואליים בפורמט ארגז חול. לבעל העסק יש אפשרות לשנות כמעט הכל: תקופת תוקף הכרטיס, גודל ההנחה והקאשבק, העיצוב, הטקסט מלפנים ומאחור. זה מאפשר לחברות לייצר כרטיסים בודדים התואמים את הסגנון הארגוני שלהן.

Efir admin panel 5-min

הנפקת כרטיס

כדי להנפיק כרטיס הנחה שהוכן מראש, הלקוח אינו צריך לבלות בקופה ולמלא טפסי נייר. אלגוריתם הפעולות פשוט ככל האפשר: המשתמש סורק את קוד ה-QR בקופה ומגיע לטופס ההרשמה, מזין את הנתונים שלו ומקבל מיידית כרטיס וירטואלי פעיל שניתן להשתמש בו כבר עכשיו.

אינטגרציה עם ארנק אפל וארנק גוגל

כדי לאחסן את כרטיס ה-EFIR, המשתמש אינו צריך להוריד אפליקציה של צד שלישי. במקום זאת, הוא יכול להוסיף אותו לארנק Apple שלו או ל-Google Play , ולבצע עסקאות בממשק המוכר.

Efir admin panel 2-min

אינטגרציה עם צומת הקופה

החברה יכולה לקשר את הפרופיל ב-EFIR למערכת הקופה שלה כך שצבירת הבונוסים, החזר כספי ותמריצים נוספים מתבצעת באופן אוטומטי לחלוטין. מצד אחד זה מפחית את העומס על הצוות התפעולי, ומצד שני זה מגביר את מעורבות הלקוחות, כי לאחר כל עסקה הם יקבלו הודעה עם מספר הבונוסים שנצברו.

ניוזלטרים והודעות

דאגנו שחברות יוכלו ליצור אינטראקציה עם הקהל שלהן בחינם וביעילות. לשם כך הוטמעה מערכת גמישה של דיוור והודעות:

  1. Push - הודעות קופצות קצרות.
  2. Geo-push - הודעות הנשלחות אוטומטית ללקוחות קרובים.
  3. דואר אלקטרוני - מכתבים לדואר אלקטרוני.
  4. SMS הן הודעות טקסט שמובטחות להגיע למשתמש ללא קשר אם הוא מחובר לאינטרנט או לא.
  5. עלוני טלגרם - הודעות חינם דרך המסנג'ר הפופולרי.

עם EFIR, חברה יכולה לשלוח הודעות לא רק באופן ידני, אלא גם בעזרת דיוור טריגר. במקרה השני, הודעה שהוכנה קודם לכן נשלחת אוטומטית ללקוח כאשר מתקיימים תנאים מסוימים: פקיעת הכרטיס, צבירת בונוסים וכו'.

ניתוח

אנחנו מבינים שעסקים עוסקים במספרים. לכן יצרנו מדור עם אנליטיקס, בו ניתן לקבל ולנתח כמעט כל נתונים: כמה כרטיסים מכל סוג הונפקו בתקופת הדיווח, מספר העסקאות לפי כל תבנית וכמותן.

הנתונים מתעדכנים בזמן אמת, מה שנותן לחברה הזדמנות לנטר במהירות את האפקטיביות של מערכות נאמנות או מכניקה בודדת ולקבל החלטות ניהוליות מאוזנות.

Efir admin panel 1-1-min

מה קורה עכשיו עם הפרויקט?

השקנו את הפרויקט בשוק האוקראיני וסיפקנו לעסק מנוי ניסיון חינם למשך 3 חודשים. תוכניות העתיד שלנו:

  • קבל משוב איכותי והבין עד כמה השירות עונה על הצרכים של חברות ולקוחותיהן.
  • לפתח ולהטמיע תכונות חדשות.
שלום!👋 צרו קשר 😀