HE
#

Play Video

#

# # # # # #
# # #

פיתוח צ'אט בוטים

צ'טבוטים לעסקים: מה הם ולמה הם נחוצים

צ'טבוטים הם תוכנות לאוטומציה של תהליכים בתוך החברה. הם עוזרים לעסק לתקשר בצורה יעילה עם הקהל: הם עונים על שאלות פופולריות, סוגרים מכירות, עורכים התייעצויות, מציעים לנצל מבצעים ופותרים משימות רבות אחרות. והכי חשוב, בוטים תמיד בקשר ומוכנים לעזור ללקוחות שלך בכל עת, ללא מעורבות פיזית של מנהלים.

בוטים אטרקטיביים לא רק עבור חברות, אלא גם עבור לקוחות. אנליסטים ב-Twilio גילו ש-85% מהמשתמשים מעדיפים ליצור קשר עם התמיכה באמצעות טקסט על פני קול, ו-51% מהם מצפים לתגובה מיידית מנציגי העסק בכל שעה של היום או הלילה.

כל זה מצביע על כך שמגמת הביקוש לצ'אטבוטים בשוק תמשיך לגדול, ואם אתם חושבים ליישם כלי כזה עכשיו, אז המאמר הזה הוא בשבילכם. אנחנו מפתחים בוטים לרוב הממשקים הקיימים ומציעים לדבר על איך הם יכולים להועיל לעסק. כמו כן, ניגע בכמה נקודות טכניות כדי שתבינו כיצד תהליך הטמעת תוכנה כזו מאורגן ולגבש ציפיות לגבי צעדים נוספים.

Chatbot 2

מי צריך צ'אטבוטים?

ניתן להשתמש בבוטים בהצלחה בתחומים רבים של עסקים - מחנויות מקוונות וספקי שירותים ועד ליצרנים ושירותי משלוח מזון. וכדי לפרט אותם, החלטנו לתאר את המצבים שבהם כלי כזה הוא הכרחי כמעט:

  • כדי למשוך לקוחות, אתה משתמש באופן פעיל באתר, ברשתות החברתיות ובשליחים, אבל עיבוד ידני של בקשות לוקח יותר מדי זמן מהצוות ויש צורך באוטומציה.
  • דיוור בכמות גדולה וטריגר עולים ללקוחות יותר מדי ונותנים תוצאות גרועות.
  • אתה במכירות וברצונך לסגור עסקאות נוספות עם הצעה מעוצבת היטב המבוססת על תזכורות יעילות ותמריצים ללקוחות.
  • אתה מוכר מוצר או שירות מורכבים שדורשים מהלקוחות תמיכה טכנית מוסמכת ורציפה.
  • אתה רוצה לשפר את חווית הקהל שלך עם המותג שלך כדי להגביר את התחרותיות שלך בשוק ולהשיג צרכנים נאמנים יותר.

אם לפחות כמה מהנקודות הללו קשורות ישירות לחברה שלך, שימוש בצ'אטבוט יכול להיות פתרון טוב.

Chatbot 7

אילו משימות פותרים בוטים?

צ'אטבוטים יכולים לפתור משימות שונות בהתאם לפרטי העסק ולצורכי הלקוח. להלן כמה מהנפוצים ביותר:

  • מתן מידע. בוטים יכולים להפוך תשובות לאוטומטיות לשאלות פופולריות מהלקוחות שלך, כגון לגבי מוצרים או שירותים, מחירים, מבצעים, תנאי משלוח ועוד.
  • שירות לקוחות. צ'טבוטים מסייעים ללקוחות בפתרון בעיות, טיפול בתלונות, מתן תמיכה טכנית והנחיות כיצד להשתמש במוצרים או בשירותים.
  • טיפול בהזמנות והזמנות. בוטים מסוגלים לקבל הזמנות של סחורות או שירותים, לעזור בבחירת המוצרים, לחשב את עלות הרכישה ולהוציא הזמנות ללא השתתפות מנהלים.
  • ביצוע סקרים ואיסוף משוב. באמצעות צ'אטבוט, אתה יכול לשאול לקוחות שאלות, לאסוף משוב על מוצרים או שירותים ולערוך סקרים כדי לחקור את הדעות וההעדפות של הקהל שלך.
  • מתן המלצות מותאמות אישית. בהתבסס על ניתוח נתונים על לקוחות והעדפותיהם, הבוט מסוגל לתת לצרכנים המלצות מותאמות אישית לקניית מוצרים ושירותים.
  • הודעות ודיוור. הצ'אטבוט מאפשר לך במהירות ובחינם דיוור המוני לקהל הלקוחות, באמצעותם ניתן לקדם תוכניות נאמנות, לשמור על קשר עם הקהל ולמכור קבוצות בודדות של מוצרים.
  • אינטגרציה עם שירותים חיצוניים. בוט אינו כלי עצמאי. כדי להגביר את היעילות, ניתן לשלב אותו בתוכנות של צד שלישי, כגון שערי תשלום לקבלת תשלומים, מערכת CRM, תוכנת הנהלת חשבונות או ERP. כך, כל ליד מהצ'אטבוט יעובד בצורה יעילה ככל האפשר.
Chatbot 10
Chatbot 9

מה כלול בשירות הפיתוח של צ'טבוט

היישום הטכני של צ'אט בוט הוא תהליך מורכב הכולל מספר שלבים:

  • ניתוח הצרכים והיעדים העסקיים. שלב זה כולל לימוד תהליכים עסקיים, מטרות עסקיות ומשימות שהצ'טבוט צריך לפתור. על המפתחים להבין היטב אילו פונקציות על המוצר לבצע על מנת לענות בצורה הטובה ביותר על צרכי החברה ולקוחותיה.
  • פונקציונליות ועיצוב ממשק. על סמך תוצאות הניתוח העסקי נקבעות הפונקציות העיקריות של הבוט ונוצרת הארכיטקטורה שלו. מפתחים גם מעצבים UX, רשימת הפקודות הזמינות למשתמש ושילוב עם שירותים חיצוניים. לאחר מכן, אב הטיפוס המוגמר מאושר עם הלקוח ומתוכנן התיעוד הטכני של הפרויקט.
  • יצירת טריגרים ומשפכי מכירה. בשלב זה, מומחים יוצרים תבניות ובאנרים להודעות אוטומטיות, טריגרים לשליחת הודעות על סמך אירועים, וכן מפתחים, בודקים ומייעלים תרחישי פרץ מכירות. להשגת תוצאה מיטבית הלקוח מעורב בתהליכים אלו.
  • הטמעה טכנית ושילוב פונקציונליות. כאשר כל השאלות הנוגעות להגיון של הצ'אט בוט נפתרות ומסוכמות עם הלקוח, המפתחים מתחילים לכתוב את הקוד שמיישם את ההיגיון העסקי של הפרויקט. הם יוצרים חלק פונקציונלי מותאם אישית, מגדירים את האינטראקציה של Cosmos עם מסדי נתונים, יוצרים תפריט בוט ומבצעים שילובי API חיצוניים.
  • בדיקה ואיתור באגים. לאחר סיום הפיתוח, המוצר עובר בדיקות לאיתור שגיאות וליקויים הכוללים בדיקת פעולת כל פונקציות הצ'טבוט, המשוב שלו מצוותים שונים ותרחישי שימוש.
  • פריסה ותמיכה טכנית. הבוט נפרס על פלטפורמת היעד, כגון טלגרם, Viber, Facebook או באתר הלקוח, ולאחר מכן מוגדר לעבוד ביעילות. לאחר מכן, מתחילה תמיכה לאחר השחרור, במסגרתה מפתחים שומרים על יציבות הבוט ומפתחים אותו על ידי הצגת פונקציות חדשות.
Chatbot 3

כמה עולה לפתח צ'אט בוט?

העלות של פיתוח בוט היא תמיד אינדיבידואלית ותלויה במשתנים רבים. לפונקציונליות יש השפעה רבה על המחיר הסופי – ככל שמפתחים צריכים להטמיע יותר יכולות בודדות, כך התוצאה תהיה יקרה יותר. גם מספר האינטגרציות הנדרשות, רמת ההתאמה האישית והטכנולוגיות הכרוכות ביישום משחקים תפקיד.

הדרך הטובה ביותר לגלות את העלות של הטמעת בוט עבור החברה שלך היא ליצור איתנו קשר. לאחר עיון מעמיק של בקשתכם ודרישותיכם, נוכל לחשב את מחיר העבודה בצורה מדויקת ככל האפשר.

מדוע כדאי להזמין פיתוח של צ'טבוט מ-Avada Media

הצוות שלנו מפתח צ'אטבוטים עבור רוב הממשקים הקיימים: שליחים טלגרם, Viber ו-Whatsapp, רשתות חברתיות פייסבוק, אינסטגרם, אתרים ואפליקציות מובייל. כמו כן, עשינו עבודה נאותה בהטמעת פתרונות חדשניים בתחומים רבים של עסקים ויש לנו מומחיות נרחבת שנוכל ליישם בעת יצירת בוט עבור החברה שלך. אם אתם מוכנים לפעול - מלאו את טופס המשוב, ונתחיל לדון במשימה.

Chatbot 8

תשובות לשאלות פופולריות

  • מהו צ'אט בוט?

צ'אט בוט הוא תוכנה המקיימת אינטראקציה אוטומטית עם משתמשים באמצעות ממשק צ'אט. הוא יכול לבצע משימות שונות, לענות על שאלות, לספק מידע, לעבד הזמנות ועוד הרבה יותר. לנוחות המשתמשים, ניתן לשלב בוט כזה בשליחים פופולריים וברשתות חברתיות.

  • איזו פלטפורמה הכי טובה לאירוח צ'אטבוט?

הבחירה תלויה באילו רשתות חברתיות ושליחים קהל היעד שלכם מעדיף להשתמש. בנוסף, עליך לקחת בחשבון את יכולות האינטגרציה הטכנית של כל פלטפורמה, שכן הן אינדיבידואליות ומשתנות כל הזמן. אם אתה צריך עזרה בעניין זה, אתה יכול לפנות למומחים שלנו.

  • באיזו שפת תכנות אתה משתמש כדי לפתח צ'אטבוטים?

בעת יצירת פונקציונליות של בוט, אנו יכולים להשתמש בטכנולוגיות שונות, כולל Python, JavaScript, Java או PHP. הבחירה הסופית תלויה במורכבות הפונקציות, בפלטפורמת הפריסה ובפרטי האינטגרציה של הפרויקט עם מערכות צד שלישי.

  • כיצד להבטיח אבטחת צ'אטבוט?

המומחים שלנו משתמשים באימות והרשאה, בהצפנת נתונים, מסננים כדי לזהות ולחסום בקשות זדוניות, כמו גם מנגנוני הגנה מובנים עבור שליחים ורשתות חברתיות. ביחד, זה מאפשר לך ליצור את המרחב המאובטח ביותר שבו תוכל ליצור אינטראקציה נוחה עם הקהל שלך.

  • זקוק לתמיכה טכנית עבור צ'אטבוט?

כן, צ'אטבוט עשוי לדרוש תמיכה טכנית עבור עדכונים, תיקוני באגים, פיתוח והתאמה לצרכים העסקיים המשתנים. כדי לפתור בעיות אלו, אנו מציעים תמיכה בפרויקט לאחר ההשקה.

# # #
שלום!👋 צרו קשר 😀