HE
#

Play Video

#

# # # # # #
# # #

פיתוח CRM

מערכת ה-CRM היא עוזר הכרחי לעסק מכוון לקוח.

הוא רושם את פרטי המכירות ומספרן, קטע סטטיסטיקה על לקוחות ותוצאות האינטראקציה שלהם עם העסק. על סמך מידע זה ניתן לעקוב אחר המסע של הלקוח, לייעל אותו ולהציע את ההצעה הרלוונטית ביותר שיוצרת רמת נאמנות גבוהה בקהל.

בנוסף, מערכת ה-CRM מייעלת ומגבירה את היעילות של הצוות העובד מול הלקוחות ומאפשרת להעריך את האפקטיביות הכוללת של האסטרטגיה השיווקית.

היתרונות של הטמעת מערכת CRM בעסק ברורים, אך באיזו מהם כדאי לבחור? פתרונות מוכנים הם רב תכליתיים, אך אין להם גמישות מספקת עבור כל עסק ספציפי. פתרונות אחרים, להיפך, הם די ממוקדים ואין להם מערך מספיק של פונקציות.

יש צורך ליצור CRM מותאם אישית כדי לפתור מצבים כאלה. פתרונות מותאמים אישית מאפשרים ליצור כלי "מושחז" לעסק ספציפי, בעזרתו ניתן להשפיע על קבוצות מסוימות של לקוחות.

crm system 9

מהי מערכת CRM?

זוהי מערכת שאחראית על ניהול קשרי לקוחות איכותי ואפקטיבי, המורכבת ממערך תבניות שונות. לכן הוא לעולם לא יחליף את מחלקת המכירות והמשווקים, אלא יקל על עבודתם בהרבה על ידי אופטימיזציה של מספר תהליכים עסקיים.

הודעה ב-CRM תזכיר למנהל להתקשר שוב ללקוח לאחר שביצע רכישה כדי להעריך את האיכות ולהציע הצעה חדשה בהתאם להעדפותיו. הוא ישלח מייל טריגר אם הלקוח יצר עגלה אך עזב את האתר, יאסוף סטטיסטיקות מכירות ויציג אותן בטופס דיווח נוח וכו'.

CRM הוא פתרון מורכב, מכיוון שרכיבים שונים של המערכת, המחוברים ביניהם, אחראים לאיסוף מידע על אירועים שהלקוח עושה. בהתאם לכל עסק ספציפי, ייתכן שיהיו לא מעט כאלה, אך נדגיש את העיקריים שבהם:

  • מסד נתונים: מכיל מידע ליצירת קשר, היסטוריית אינטראקציות עם לקוחות, רכישות והעדפות.
  • כלי שירות לקוחות: עזרה למנהלים ביעילות ובמהירות לעבד בקשות, בקשות לקוחות בערוצי תקשורת שונים: טלפון, דואר אלקטרוני, צ'אט וכו'.
  • כלי אנליטיקה אוספים נתוני לקוחות ומכירות, מגלים ביקוש ומצברים נתונים שעוזרים להעריך את האפקטיביות של מסעות פרסום שיווקיים.
  • כלים לניהול מכירות עוזרים לעקוב אחר נטישה על ידי מעקב אחר מבקרים שלא קונים מוצר או שירות. מעקב אחר הסכמים להכנת הצעות אישיות, על בסיס המחאה של הלקוח או העדפותיו. אסוף לידים ממקורות תנועה שונים וצבור אותם ישירות לתוך CRM. צור דוחות שניתן להשתמש בהם כדי לנתח את האפקטיביות של מחלקת המכירות.
  • נאמנות לקוחות. אחד היתרונות התחרותיים של עסק הוא חווית הלקוח. הנתונים שנאספים על ידי מערכת ה-CRM עוזרים לעבד משוב, פניות ולהתאים אישית את חווית הלקוח בזמן. בתורו, ככל שהבעיה של הלקוח תיפתר מהר יותר, כך גדל הסיכוי שהוא יבצע רכישות וימליץ על המותג לעתים קרובות יותר.
  • אינטגרציה עם מערכות אחרות להחלפת נתונים ושיפור האינטראקציה בין מחלקות שונות בחברה. זה יכול להיות מערכות מחסנים, מערכות לוגיסטיות, מערכות הנהלת חשבונות, מערכות ניהול מסמכים אלקטרוניות, מערכות ERP, מערכות אוטומציה שיווקית וכו'.

כתוצאה מכך, מערכת ה-CRM היא תוכנה יעילה לקנה מידה עסקי. באמצעותו תוכלו לאסוף במהירות כמויות גדולות של מידע על לקוחות, ליצור דוחות ולהפוך את עבודת המנהלים לנוחה יותר.

crm system 11
crm system 12
crm system 13

מהם היתרונות של פיתוח CRM לעסקים?

אין להכחיש את היתרונות של מערכות CRM, מכיוון שהן מאיצות משמעותית את הפעילות העסקית ומביאות רווח. יחד עם זאת, יש כבר פתרונות מוכנים בשוק, למה לפתח פתרונות ישירות לכל עסק?

פתרונות ארוזים מיועדים לקהל רחב מאוד ועובדים לפי סכמה אוניברסלית. לא ניתן להתאים אותן לצרכים, להיגיון ולפרטים של העסק שלך, והדבר מתבטא בהעמסה מיותרת על התהליכים העסקיים והתקציב. אחרי הכל, יש צורך לשלם גם על פונקציות שאינן בשימוש.

גמישות של הגדרות

מערכות CRM מוכנות לא לוקחות בחשבון את הפרטים הספציפיים של העסק שלך, ופתרונות מותאמים אישית מבוססים עליהם. יחד עם זאת, CRM מותאם אישית יענה באופן מלא על הצרכים והתהליכים העסקיים של העסק שלך. ניתן לפתח כל פונקציה, מודול וממשק תוך התחשבות בפרטים הספציפיים של העסק

פונקציונליות מקיפה

למערכות ברירת מחדל, מכיוון שהן מיועדות למגוון רחב של עסקים, יש מספר תכונות שלא תשתמש בהן. במקביל, המערכת שפותחה תכיל פונקציות הנחוצות לעסק שלך.

המשכיות בעבודה

ככלל, קבצי CRM מתארחים בשרתים בבעלות הספק או חברת הפיתוח - וזה סיכון שעבודה שוטפת עלולה לשלול מהעסק את מערכת ה-CRM לזמן מה. ניתן לאתר מערכות CRM מותאמות בשרתים פיזיים או בענן, מה שמפחית את הנטל הכספי ומסיר את הסיכונים של עבודה שוטפת.

אפשרות לסיים

למערכות CRM פופולריות יש קבוצה של פונקציונליות לכולם ולא ניתן לשנות אותה. בתורו, ניתן לשכלל את ה-CRM שפותח ולהתאים אישית על ידי המאמצים של מפתח במשרה מלאה או מתכנת צד שלישי.

רמת אבטחה גבוהה

פיתוח CRM מותאם אישית מאפשר לך לקחת בחשבון את הפרטים של העסק ולהבטיח את רמת ההגנה והסודיות המרבית של נתוני הלקוחות והחברה. ניתן ליישם בו מנגנוני הצפנה, אימות ובקרת גישה שונים.

web apps 1
web apps 3

שלבי פיתוח CRM

פיתוח מערכת CRM מותאמת אישית לפי הזמנה הוא תהליך של יצירת מערכת ניהול קשרי לקוחות ייחודית העונה באופן מלא על הצרכים והדרישות של העסק, המורכבת ממספר שלבים:

1. איסוף דרישות וניתוח תהליכים עסקיים

לפני תחילת הפיתוח, כדאי להדגיש את הקריטריונים העיקריים בהם תעמוד מערכת ה-CRM. בדרך כלל, אלו הם צרכים עסקיים מרכזיים לתהליכים וממשקים. השלב הראשון הוא תמיד על איסוף הדרישות ל-CRM העתידי, שבו בעל המוצר מגדיר אותן, והאנליסטים מרכיבים את התיעוד הרלוונטי.

2. הקרנה

ברגע שהדרישות נרשמות בתיעוד, תוכלו להתחיל לעבוד על הדגם של ה-CRM העתידי. בשלב זה, מעצבים עובדים על הארכיטקטורה של המערכת העתידית והפונקציונליות שלה. במקביל לכך, מעצבי UX/UI מעצבים את ממשק ה-CRM ומכינים ללקוח את ההדמיה הראשונה.

flow chart for crm

3. פיתוח

לאחר הסכמה על הארכיטקטורה וגיבוש החזון הנכון של ה-CRM העתידי, מתכנתים מתחילים לפתח את הקוד. באותו שלב נוצרים כל המודולים והפונקציות הנחוצות של המערכת: מפתחי backend יוצרים את חלק השרת של CRM, ומספקים עיבוד נתונים והיגיון עסקי. Frontends עוסקים בפיתוח ממשק המשתמש המקיים אינטראקציה עם החלק האחורי.

4. בדיקה

במקביל לפיתוח, מערכת ה-CRM עוברת בדיקות מורכבות (מודולריות, אינטגרציה, מערכת) לעמידה בדרישות, אבטחה, אמינות ואמינות. בודקים מבטיחים את איכות מוצר התוכנה המפותח, עוקבים אחר עמידתו בדרישות ובסטנדרטים.

5. יישום והדרכה

זהו השלב האחרון בעבודת פיתוח ה-CRM, במסגרתו מוכנסת גרסת השחרור של מערכת ה-CRM לאזור העבודה של החברה. מעצבים והוראות וידאו למערכת ה-CRM, ותמיכה טכנית מסייעת בבעיות של שימוש והגדרת CRM

crm system 19

ערכים של AVADA MEDIA

לצוות AVADA MEDIA ניסיון ומומחיות עשירים בתחום פיתוח התוכנה, ויותר מ-100 מומחי IT מוכנים ליישם מערכת CRM בכל מורכבות. בבחירה בין פרילנסרים רגילים לבין צוות מתכנתים מתואם, תמיד כדאי להמר על אמינות.

עם AVADA MEDIA העבודה על הפרויקט שלך מתבצעת על בסיס חוזה הכולל ערבויות לאיכות הביצוע. על הפרויקט יעבוד צוות צמוד, הכולל מפתחים בכירים ובדרג הביניים, שמאחוריהם בוצעו בהצלחה פרויקטים רחבי היקף.

העבודה עם AVADA MEDIA היא תמיד שותפות שבה אתה מקבל שירותים באיכות גבוהה, פתרונות חדשניים ותמיכה אמינה.

שאלות/תשובות נפוצות

  • לאיזה עסק כדאי להזמין פיתוח מערכת CRM מותאמת אישית

מערכות CRM יהיו שימושיות ביותר עבור חברות פעילות ובעלי קשר מתמיד עם הלקוחות. עבור בנקים, חברות ביטוח ומוסדות פיננסיים אחרים, הם מאפשרים לנהל ביעילות את מאגר הלקוחות ולעקוב אחר פעולות פיננסיות.

עבור חנויות מקוונות, חברות מסחר אלקטרוני ותעשיות שירות, היא תאפשר לך לעקוב אחר הזמנות, לנהל מלאי ולנטר פערי מכירות.

  • כמה עולה CRM?

עלות פיתוח מערכת CRM תלויה תמיד במורכבות הפרויקט, בבחירת הטכנולוגיות ובתנאי היישום הרצויים. על מנת לברר את המחיר הספציפי של ביצוע הפרויקט שלכם – פנו אלינו בכל דרך הנוחה לכם.

  • כמה זמן לוקח לפתח מערכת CRM?

הזמן לפיתוח מערכת CRM תלוי בגורמים כמו מורכבות הפרויקט והיקף הפונקציונליות. בדרך כלל, פיתוח מערכת CRM יכול להימשך בין מספר חודשים לשנה.

  • האם מערכת ה-CRM יכולה להשתלב עם מערכות אחרות של החברה?

כן, ניתן לשלב את מערכת ה-CRM עם מערכות אחרות של החברה, כגון מערכות הנהלת חשבונות, דואר אלקטרוני ומסנג'רים.

  • מהם היתרונות בפיתוח מערכת CRM משלך בהשוואה לשימוש בפתרונות מוכנים?

פיתוח מערכת CRM משלך מאפשר להתאים אותה לצרכים הייחודיים של החברה, להבטיח רמה גבוהה של אבטחת מידע וגמישות בניהול תהליכים עסקיים.

# # #
שלום!👋 צרו קשר 😀