HE
#

Play Video

#

# # # # # #
# # #

תמיכה טכנית

הטכנולוגיות מתפתחות במהירות, ויחד איתה מתרחבות היכולות של התוכנה המודרנית - היא הופכת בטוחה יותר, יעילה יותר, אמינה יותר ונוחה יותר עבור משתמשי הקצה. על מנת לקבל את כל היתרונות שמציעות הטכנולוגיות הנוכחיות, חברות צריכות לפתח כל הזמן את תשתית ה-IT שלהן: לבחון אותה, להרחיב את הפונקציונליות, לשפר את חווית המשתמש ולחסל באגים. ובנושאים אלה, אינך יכול להסתדר בלי צוות תמיכה טכנית מוסמך.

צוות תמיכה משלו או מיקור חוץ - במה לבחור?

אם אתם צריכים תמיכה מקיפה לאתר, אפליקציה לנייד או כל מוצר דיגיטלי אחר, ישנן שתי אפשרויות: לשכור צוות פיתוח פנימי או מיקור חוץ של המשימה. בואו נסתכל על היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

צוות משלו

הצוות שלנו מפתח אך ורק את הפרויקט שלך. היא מעורבת באופן מלא בתהליכי החברה ויודעת בדיוק איך הכל צריך לעבוד ברמת האלגוריתמים, כך שהאופציה הזו טובה מאוד לחברות עם תשתית IT מפותחת ותקציב גדול.

כדי לעבוד במודל כזה, תצטרכו להעסיק ולהבטיח טעינה מתמדת של צוות מומחים מוסמכים, לצייד סביבת עבודה, לנהל בניית צוות ולפתור בעיות משאבי אנוש אחרות. כמו כן, כל עובד צריך לקבל משכורת מדי חודש, ללא קשר לכמה זמן הועסק בפועל. ככלל, כל זה דורש זמן ומשאבים רבים, ולכן חברות רבות, כולל גדולות, מעדיפות יותר ויותר מיקור חוץ.

תמיכה טכנית במיקור חוץ

מיקור חוץ של תמיכת IT הוא כאשר אתה מאציל את הפיתוח של המוצרים הדיגיטליים שלך לצוות חיצוני ומשלם עבור התוצאה. קודם כל, זה חוסך זמן וכסף, היות והחברה לא צריכה לבצע השתלמות של מומחים, להחזיק אותם בצוות ולעסוק בארגון תהליכי העבודה. במקום זאת, אתה משלם רק עבור השעות שהשקיעו בפועל על ידי מומחים.

בנוסף, מיקור חוץ פותח גישה לטכנולוגיות חדשות ולניסיון של מפתחים מוסמכים. זאת בשל העובדה שחברות IT, ככלל, עובדות עם מספר רב של פרויקטים בנישות שונות ובעלות ניסיון רב ביישום חידושים בתחומים שונים.

לפיכך, מיקור חוץ של תמיכה טכנית הוא הפתרון האופטימלי והמשתלם ביותר המספק לעסק תוצאה איכותית, עלויות מדויקות וצפויות, כמו גם הסכמה ברורה על העלויות והתועלת של העבודה שבוצעה.

מדוע כדאי לספק תמיכה טכנית עבור פרויקט IT ב-AVADA MEDIA:

  • אנו מתאימים לכל דרישת הלקוח ובונים עבודה בכל מצב כדי להבטיח תמיכה רציפה במוצר מסביב לשעון.
  • המומחים בחברתנו הם מהנדסים מנוסים בעלי ידע רב ערך ומומחיות חוצת נישות.
  • אנו משתמשים בעבודה שלנו באלגוריתמים ומתודולוגיות שפותחו במהלך השנים לעיבוד מהיר של בקשות לקוח ומניעת בעיות הנוצרות בתפעול התוכנה.
web apps 4

מה יכולה לכלול תמיכה טכנית במוצרי IT

תמיכה טכנית IT כוללת רשימה רחבה של משימות ואחריות הקשורות להבטחת תפקוד ופיתוח התוכנה בחברה. להלן כמה עבודות שניתן לכלול בו:

  • ניטור וביקורת . אנו עורכים ביקורת על תקנות תפעול התוכנה ומסייעים בייעולן בהתאם לדרישות וצרכי החברה.
  • ניהול אחסון ושרתים . הקמה, תחזוקה ומעקב אחר השרתים המארחים את החלק האחורי של התוכנה, וכן ניהול שירותי אחסון על מנת להבטיח תפעול יציב של המוצר.
  • גיבוי נתונים . יצירה שוטפת של גיבויים - עותקי גיבוי של הפרויקט, להגנה מפני אובדן נתונים במקרה של התקפות האקרים ואיומים אחרים.
  • הבטחת אבטחה . התקנת תעודות SSL, ניטור אבטחה מפני התקפות וירוסים DDoS ותגובה לאיומים פוטנציאליים יאפשרו לך לבטל פגיעויות ולפתור בעיות אבטחה של מוצרים.
  • הרחבת הפונקציונליות . התמיכה עשויה לכלול פיתוח, בדיקה והטמעה של פונקציונליות חדשה במוצר. זה יאפשר לכם להגביר באופן מתמיד את יעילות התוכנה, לקחת בחשבון את הצרכים והרצונות של משתמשי הקצה, להפוך תהליכים עסקיים לאוטומטיים ולפתור משימות עסקיות חשובות נוספות.
  • אופטימיזציה של ביצועים . זה עשוי לכלול אופטימיזציה של קוד, שמירה במטמון של דפים, אופטימיזציה של שאילתות מסד נתונים ושיפורים אחרים שמטרתם לשפר את ביצועי ומהירות הפרויקט.
  • תמיכת משתמש . במהלך השימוש באתר, באפליקציה לנייד או במוצר אחר של החברה, המשתמשים עלולים להיתקל בשגיאות וקשיים שונים. על ידי מיקור חוץ של פתרון הבעיות הללו, תפחית את העומס על הצוות שלך ותייעל את התהליכים הפנימיים.
  • יועצים מקצועיים . ב-AVADA MEDIA, בנוסף לתמיכה טכנית בתוכנה, אנו גם מייעצים ללקוחות ועוזרים להם לפתח אסטרטגיות IT יעילות המאפשרות השגת תוצאות עסקיות ספציפיות.

האחריות של צוות התמיכה הטכנית של הפרויקט עשויה לכלול משימות אחרות - הכל תלוי בפרטי התוכנה, הצרכים העסקיים ומשתנים רבים אחרים. לכן, רשימת העבודות מאושרת תמיד בנפרד עם כל לקוח.

Website 4

תמיכה טכנית בפתרונות דיגיטליים שונים

החברה יכולה להשתמש בתוכנות שונות בעבודתה: אתרי אינטרנט, אפליקציות מובייל, CRM, מערכות לוגיסטיות ומוצרים נוספים. לתחזוקה של כל תוכנה יש תכונות ייחודיות, לכן אנו מציעים לדבר עליה ביתר פירוט.

תמיכה טכנית באתר

תמיכה ותחזוקה של אתרים תורמת להגדלת הנוכחות ולהגברת האמון במשאב האינטרנט מצד המבקרים. כדי להשיג מטרה זו, צוות התמיכה הטכנית צריך:

  • זמינות ללא הפרעה של האתר ברשת ותגובה מהירה להתרחשות בעיות בכל שעה ביום.
  • מהירות גבוהה של עיבוד בקשות וטעינת דפים.
  • הגנה אמינה מפני התקפות סייבר וניטור פגיעות.
  • פעולה יציבה של המשאב גם בתנאים של עומסים גבוהים.
  • תפעול אמין של מסדי נתונים, כולל גיבויים ואופטימיזציה שוטפים.
  • פיתוח הממשק והחלק הפונקציונלי באתר בהתאם לטרנדים וצרכי הקהל העדכניים.

תמיכה טכנית של חנויות מקוונות ושווקים

בשל המאפיינים הספציפיים של פלח המסחר האלקטרוני, לתמיכה טכנית בשווקים ובחנויות מקוונות יש מאפיינים משלה. בנוסף למהירות, אבטחה ופיתוח פונקציונלי, צוות התמיכה צריך גם להבטיח:

  • עבודה נוחה לכל מוכר בשוק, תוך התחשבות בתנאי המכירה והאספקה האישיים שלו
  • הפעלת מערכת כנה ושקופה של דירוג מוכרים ומוצרים.
  • אינטגרציה עם תוכנות חיצוניות שונות: מערכות לוגיסטיות, CRM, תוכנות הנהלת חשבונות וכו'.
  • טיפול נכון בהזמנות.
  • הגדרת שערי תשלום לקבלת תשלום.
  • ניהול נוח של קטלוג המוצרים.

תמיכה טכנית באפליקציות סלולריות

ה-App Store ו-Play Market משנים כל הזמן את הדרישות לאפליקציות מתארחות, ולכן צוות התמיכה צריך לעדכן כל הזמן את מוצרי החברה כך שיעמדו במאפיינים הנדרשים ויהיו זמינים להורדה.

בנוסף, תמיכת IT מבצעת מספר משימות חשובות אחרות:

  • מבטיח תאימות של תוכניות עם גרסאות חדשות של מערכות הפעלה והתקנים.
  • מבטיח שממשק התוכנית מוצג כהלכה במכשירים ובמערכות הפעלה שונות.
  • מייעל את הפחתת המשאבים הנצרכים.
  • מציג יכולות מתקדמות לשיפור ביצועי המוצר בתנאים של כיסוי אינטרנט לקוי ולא מקוון.
  • מייעל את האפליקציה כדי לשפר את חווית המשתמש.
Mobile app travel
Ecommerce 5
Ecommerce app

תמיכה טכנית במערכות CRM

כל מערכת CRM מתמודדת עם שתי משימות מרכזיות - להפוך תהליכים לאוטומטיים בחברה ולעזור לה לשפר את קשרי הלקוחות. אבל העסק משתנה, ולקהל היעד יש יותר ויותר צרכים חדשים. לכן, כדי ש-CRM יוכל להתמודד עם הפונקציות שלו, הוא זקוק לתמיכה טכנית מוסמכת. זה בדרך כלל כולל:

  • לימוד תהליכים בחברה ומצב השוק.
  • פיתוח ושימוש בכלים העונים על הצרכים העסקיים העכשוויים.
  • יצירת שילובי API עם שירותים חיצוניים, למשל עם אתר אינטרנט, דואר אלקטרוני, מערכת לוגיסטית וכו'.
  • הטמעת מנגנוני אבטחה אמינים ועדכניים להגנה על בסיס הלקוחות מפני גישה בלתי מורשית.
  • יצירת כלים אנליטיים יעילים שיאפשרו לחברה להבין טוב יותר את לקוחותיה ואת צרכיהם.

תמיכה טכנית ופיתוח סטארטאפים

עבור סטארטאפ, שחרור מהדורה הוא רק הצעד הראשון להצלחה. אחריו מגיע אוסף המשוב מהמשתמשים הראשונים ואיטרציות רבות, שבמהלכן ישארו תכונות מסוימות ויתחילו להתפתח, בעוד שאחרות יוסרו לנצח. בתנאים כאלה, התמיכה הטכנית צריכה להיות מהירה ככל האפשר, גמישה ומתאימה לשינויים – זה הבסיס להצלחה.

תמיכה טכנית בשרת

שרתים מבטיחים את הכדאיות של העסק כולו - הם מאחסנים מאגרי מידע של לקוחות, מידע על עובדים, הנהלת חשבונות, תוכנה ותצורותיה, כמו גם נתונים חשובים רבים אחרים. לכן, קשה לדמיין מה יקרה אם בשלב מסוים השרת ייכשל. וכדי למנוע את זה, התמיכה הטכנית נוקטת במגוון שלם של פעולות שמטרתן להבטיח את פעולתה היציבה וללא תקלות:

  • מבצע עדכונים שוטפים של מערכת ההפעלה.
  • מנהל את הגדרות השרת ומתאים אותן למשימות עסקיות בפועל.
  • מבצע גיבוי נתונים רגיל.
  • מתקין ומגדיר מסדי נתונים.
  • מיישמת מנגנוני אבטחה מודרניים.
  • מספק ניטור רציף של המצב הטכני של השרת ומגיב לכל שגיאה בפעולה בזמן.
Custom crm 3
Erp system 2
Erp system 6

אילו מומחים מעורבים בתמיכה טכנית

מומחים שונים עשויים להיות מועסקים לתמיכה טכנית בפרויקט IT, בהתאם לסוג התוכנה וצרכי החברה. לדוגמה, צוות התמיכה עשוי לכלול:

  • אדריכל טכני - מעצב את האסטרטגיה הטכנית של הפרויקט, וכן מגדיר את העקרונות והדפוסים האדריכליים שישמשו במהלך ביצועו.
  • מעצב UI/UX - עוסק בשיפורים וחידוד ממשקי המשתמש.
  • מפתח Frontend - מזהה בעיות בצד הלקוח ומבטל אותן ברמת התוכנה.
  • מפתח Backend - עובד עם חלק השרת והלוגיקה העסקית של הפרויקט.
  • מהנדס QA – בודק עדכונים ומבטיח את איכות המוצר הסופי.
  • מהנדס DevOps - ייעול תהליכי פיתוח, בדיקה, שחרור ועדכון תוכנה.

מה משפיע על עלות התמיכה הטכנית

עלות התמיכה הטכנית בתוכנה מחושבת בנפרד ומורכבת ממספר גורמים. להלן העיקריים שבהם:

  • מורכבות המוצר . המורכבות של מוצר התוכנה קובעת את רמת ההסמכה של המומחים שחייבים להיות מעורבים בתמיכה הטכנית שלו. בהתאם לכך, ככל שהתוכנה מורכבת יותר, כך התמיכה הטכנית יקרה יותר.
  • כמות עבודה . עלות השירותים של מומחי IT נמדדת בשעות המושקעות במשימות. לכן, תקציב התמיכה הטכנית תלוי ישירות בהיקף העבודה המתוכננת.
  • נישה עסקית . בחלק מהענפים, כגון שירותי בריאות או פיננסים, יש דרישה גבוהה יותר לאבטחה ואמינות, מה שעלול להשפיע על עלות התמיכה בתוכנה.
  • רמת מומחיות . אם נדרשת רמה גבוהה של מומחיות כדי לפתור את הבעיה, כגון עבור בעיות טכניות מורכבות או הגדרת אינטגרציות, זה יכול להגדיל את עלות התמיכה.

המפתחים שלנו

#
demo-app-developer-3
Максим Р. Python Developer
ניסיון 5+ років
שפה
Ukrainian English
Flask
Python
Django
הצמד מתכנת לפרוייקט
#
Photo 20
Владислав З. Vue Developer
ניסיון 3+ роки
שפה
English Ukrainian
Vue.js
Nuxt.js
JavaScript
הצמד מתכנת לפרוייקט
#
Photo 21
Михайло Д. JavaScript Developer
ניסיון 5+ роки
שפה
English Ukrainian
Vue.js
Three.js
Nuxt.js
JavaScript
הצמד מתכנת לפרוייקט
#
Photo 22
Володимир Н. PHP Developer
ניסיון 5+ років
שפה
English Ukrainian
PHP
Yii2
Laravel
Symfony
הצמד מתכנת לפרוייקט
#
photo 31
Валентин Б. Java Developer
ניסיון 5+ років
שפה
Ukrainian English
Spring
Java
הצמד מתכנת לפרוייקט

כיצד ניתנת תמיכת IT ב-AVADA MEDIA

תחזוקת תוכנה יכולה להיראות מסובכת וגוזלת זמן עבור עסק. עם זאת, הודות לעבודה מתואמת של הצוות ושימוש במתודולוגיות יעילות, אנו ב-AVADA MEDIA מספקים ללקוח תוצאה מהירה ואיכותית.

העבודה על תמיכה טכנית בפרויקטי IT בחברה שלנו בנויה באופן הבא:

  • בואו להכיר את התוכנה והעסק של הלקוח.
  • אנו עורכים ומאשרים תוכנית תמיכה טכנית.
  • אנו מקימים צוות תמיכה המורכב ממומחים מנוסים בעלי הכישורים הדרושים.
  • אנו משיקים את הפרויקט ומספקים ללקוח דוחות שוטפים על העבודה שבוצעה.
  • אנו מקבלים משוב ומייעלים את עבודת הצוות.

המטרה העיקרית שלנו היא להבטיח תפעול ופיתוח יציב של תשתית ה-IT של כל לקוח. לשם כך, אנו לומדים בקפידה את הצרכים האישיים של החברה, ולאחר מכן מעצבים, מפתחים ומיישמים פתרונות דיגיטליים פונקציונליים.

אם תחליט להגדיל או לשפר את המוצר שלך, אנא צור איתנו קשר. אנו נדון ביעדים, בהעדפות, בלוחות הזמנים ובתקציב שלך, ולאחר מכן נבצע יישום טכני באיכות גבוהה של הרעיונות החדשים שלך.

שאלות ותשובות

  • למה אתה צריך תמיכה בתוכנה?

תמיכה טכנית בתוכנה מאפשרת לך לבטל תקלות בתוכנה, לשמור על ביצועי המוצר ואבטחתו, לנהל תאימות עם גרסאות חדשות של מערכות הפעלה, להרחיב את הפונקציונליות ולפתור משימות חשובות רבות אחרות.

  • מתי צריכה להתחיל תמיכה במוצר?

לרוב, התמיכה הטכנית של האתר, האפליקציה הסלולרית וכל תוכנה אחרת מתחילה מיד לאחר השחרור, ונמשכת לאורך כל קיומו של המוצר בשוק.

  • כמה עולה תמיכה טכנית?

עלות התמיכה הטכנית בתוכנה תלויה במורכבות הפרויקט, היקף העבודה, תחום העסקים ורמת ההסמכה הנדרשת של מומחים. לכן, אנו תמיד מחשבים את התקציב בנפרד לפי בקשת כל לקוח.

# # #
שלום!👋 צרו קשר 😀